Viziunea noastră asupra Educației se definește prin:
Un sistem educațional care încurajează cunoaşterea şi înţelegerea fenomenelor şi, mai ales,
capacitatea fiecărui copil de a face conexiuni între acestea.
Un curriculum care să le ofere copiilor şansa de a-şi dezvolta obiective personale şi pasiuni – ce
le va facilita adaptarea la o lume în continuă schimbare.
O ofertă extracurriculară generoasă, corelată domeniului de interes al fiecărui copil: diverse
tipuri de sport, muzică, dans, cursuri de dezvoltare a culturii comunicării, cluburi de dezbateri educaționale în limba română
și în limbaengleză, cerc de robotică, teatru, activități de voluntariat.
O varietate de activități școlare care să ţină cont de inteligenţele multiple, de rolul emoţiilor în învăţare,
de modul de funcţionare a memoriei precum şi de stilul variat de învăţare al fiecărui copil, de dezvoltarea fizică a copilului.
O infrastructură școlară modernă, dotată cu echipamente performante, cu zone verzi, prietenoase și spațioase,
cu terenuri de sport pentru baschet, tenis, fotbal, piste de alergat și pentru cicliști, cu un amfiteatru destinat activităților
extrașcolare, cu laboratoare de biologie, fizică, chimie, informatică și ateliere de educaţie tehnologică echipate conform
standardelor.
Un model educațional care să le ofere copiilor o perspectivă internaţională, ajutându-i, în acelaşi timp,
să conştientizeze şi să-şi păstreze propriul specific cultural
Un model eficient de cultură organizațională a instituției, axat pe respect și încredere reciprocă, pe
parteneriatul școală-familie și pe crearea unui mediu de colaborare și stimulare a excelenței academice.
O echipă de profesori de performanță, conștientă și responsabilă în raport cu propriul nivel de calificare și
creștere profesională, selectată în baza criteriului de performanță, care este stimulată pentru perfecționarea continuă prin formări
naționale și internaționale.
Realizarea unui mediu de promovare a valorii şi practicilor democratice în care să domnească un climat propice
învăţării, orientării elevului spre împlinire în viaţa privată şi publică prin exersarea calităţii de cetăţean capabil să participe
activ la activitatea productivă, la viaţa de familie şi la toate nivelurile vieţii în comunitate (de la nivel local până la cel
european).
Întreaga activitate instructiv-educativă a școlii va fi orientată pe trei dimensiuni valorice:
educația formală, educația nonformală și educația incluzivă, aflate într-o continuă interdependență și cu un liant comun:
parteneriatul educațional..